torsdag den 21. februar 2013

Application Sent!

Hey Followers!

Her på det sidste har jeg tjekket min e-mail hver dag.
Og gæt hvad der så var i dag?


Jaaaa!! Det har taget sin tid, og jeg har både været omkring adskillige læger, min lærer, engelsklærer, mine forældre og til sidst... mig.
Men det var det hele værd!
For nu skal jeg bare godkendes af ICES, og så er det tid til at vente på værtsfamilien!!
Jeg glæder mig mere og mere for hver dag der går!

Det var lige en lille update.
Håber i også har haft en god dag!

XOXO,

-Mille



2 kommentarer:

  1. Tillykke med det! Er forresten blevet fast læser. Jeg skal også selv på udveksling til USA i 2013/14, så glæder mig til at følge videre med i dit år :-)
    Du er velkommen til at kigge forbi på min blog, lauravabroad.blogspot.dk hvor jeg også, ligesom dig, skriver om min udveksling!

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt at høre at du er blevet fast læser :) Jeg vil da helt klart lige tjekke din blog ud!

    SvarSlet