torsdag den 31. oktober 2013

Halloween!

Hey Followers!

Så er det blevet Halloween og Emma og jeg har skåret de sødeste græskar!
Det var super uhyggeligt i skolen i dag, for næsten ALLE var klædt ud..
Jeg så lidt af hvert: Bananer, spøgelser, vampyrer, bacon, æg og utrolig mange hekse..
Nogle af dem gik op bag en og begyndte at skrige, så man fik et chok.. Midt på gangen.
Jeg var en kat!
De tager det virkelig seriøst her ovre!
Det var lige frem uhyggeligt at køre igennem Chisholm Springs med skolebussen i dag.
Der var kun et par huse som ikke var dekoreret med bevægende spøgelser, Dracula, orange lys og spindelvæv.. 
Like I said.. De tager det virkelig seriøst..
Det var meningen at Emma og jeg skulle med min veninde, Taylor, ud og 'Trick or Treat'e, men nu hvor det er Homecoming i morgen og alle pigerne har deres mums på i skole, skulle Taylor hente hendes, så vi droppede Trick or Treat.
I Danmark ville folk glo på mig hvis jeg kom rundt i gården og sagde "Slik eller ballade?", 
men her ovre er det helt normalt at selv voksne gør det..
Så underligt!
Håber folk har haft en uhyggelig Halloween!

XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar