søndag den 20. april 2014

My Top 10 Songs (April)

Hey Followers! 

I dag er det påske dag!
Men det føles egentligt bare som en normal grå søndag..
Ingen påske frokoster eller noget..
Lidt kedeligt, men jeg har fået påskeæg fra min familie i Danmark!
Tak for påskeæggene!
Så nu hvor jeg har en kedelig grå søndag uden planer, så har jeg endelig tid til at opdatere bloggen!
Nu er det jo også blevet tid til min top 10 sange for April.

Top 10 Songs:

1. Play It Again - Luke Bryan
2. 19 You + Me - Dan + Shay
3. Medicine - Shakira ft. Blake Shelton
4. Automatic - Miranda Lambert
5. Two Black Cadillacs - Carrie Underwood
6. Beat Of The Music - Brett Eldredge
7. Lettin' The Night Roll - Justin Moore
8. Me And My Broken Heart - Rixton
9. Empire - Shakira
10. Not A Bad Thing - Justin Timberlake
God påske til alle! 

XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar