fredag den 9. august 2013

My Top 10 Songs (August)

Hey Followers!

Det er sommer og der skal skrues HELT op for musikken!
Men hvad skal man høre?
Det er altid det spørgsmål jeg stiller mig selv, når jeg skal tænde for
musikken.
Så jeg laver en liste hver måned, over hvilke sange jeg synes, er
på Top 10 listen for den måned.
Så er der lidt inspiration til svaret på spørgsmålet. 

My Top 10 Songs:

1. The Way - Ariana Grande ft. Mac Miller
2. Undressed - Kim Cesarion
3.  Ask Yourself - Nabiha 
4. Made In The USA - Demi Lovato
5. Baby I - Ariana Grande
6. Wake Me Up - Avicii
7. Blurred Lines - Robin Thicke, T.I. og Pharrell
8. Uncover - Zara Larsson
9. Mirrors - Justin Timberlake
10. We Can't Stop - Miley Cyrus



XOXO,


-Mille

2 kommentarer:

  1. Jeg hører også nummer 6 og 10 hele tiden... Specielt "Wake me up" - er helt vild med den :)

    SvarSlet
  2. Ja, han synger også vildt godt! Prøv at tjekke de andre ud, hvis du ikke allerede har gjort det. Det er ret gode! :)

    SvarSlet