fredag den 23. maj 2014

My Top 10 Songs (May)

Hey Followers!

I tirsdags var det 9 måneder siden at jeg forlod Danmark.. 
Der er nu kun 2 uger tilbage af skolen....
2 uger tilbage af mit ophold her i USA..
Det er så surrealistisk at jeg sidder i Danmark om under 3 uger... 
Det har været et uforglemmeligt år og jeg har lært så meget.
Jeg har ændret mig så meget siden jeg tog afsted.
I morgen er mit "Going away BBQ".
Jeg kan huske i Januar, da vi planlagde det, og nu er det allerede i morgen..
Men hver måned har jo sine sange, så her er min top 10 liste for Maj.

Top 10 Songs:

1. Problem - Ariana Grande ft. Iggy Azalea
2.Twerk It Like Miley - Brandon Beal ft. Christopher
3. Crazy - Christopher
4. Nympho - Christopher
5. Show You Off - Dan + Shay
6. Wiggle - Jason Derülo ft. Snoop Dogg
7. Nu Vi To - Ankerstjerne ft. Burhan G
8. Am I Wrong - Nico & Vinz
9. The Man - Aloe Blacc
10. An Angel - The Kelly Family
XOXO, 



-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar