tirsdag den 31. december 2013

Happy New Year!!

Hey Followers!

Så endte år 2013 for Danmark, men ikke for USA!
Vi har stadig omkring 5 timer tilbage af 2013...
I dag har jeg været i biografen og se 'Saving Mr. Banks' med Emma og Agnes.
I aften skulle vi have været til fest hos Ali, men på vejen hjem fra biografen blev jeg syg, så min nytårsaften bliver fejret med min sofa og mit tv.
Jeg fik da også lige skypet med familien i Danmark.
De fik mig heldigvis i godt humør igen med deres sindssyghed!
Elsker jer mor og far!
Nu venter jeg bare på at der kommer nytårs shows i fjernsynet og at det der ball drop noget i Times Square.
Sikke en nytårsaften...
Jeg ønsker alle en super god nytårsaften og et godt 2014.
Pas nu på jer selv og hinanden!!

XOXO,



-Mille 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar