onsdag den 25. december 2013

Have Yourself A Merry Little Christmas!

Hey Followers! 

Så kom dagen vi alle har ventet på!
Juleaften! 
I går var det juleaften som altid har været jul for mig, meeeen ikke i år!
I dag er det jul i USA, d. 25. december.
Christmas day.
Med gaver og juletræ!
I forgårs - d. 23. december - holdte vi jul med næsten hele værtsfamilien.
Der var god mad - skinke og kalkun i stedet for flæskesteg og and - gaver og godt selskab.
Det har helt klart været et helt anerledes jul end jeg plejer at holde, men spændende at prøve. 
Jeg er super glad for at have muligheden for at opleve julen på en helt anden måde.
Men den der tradition med at åbne gaverne d. 25 i stedet for d. 24 holder altså ikke.
Patience is not my good side.
Jeg er sååå glad for alle mine gaver, men jeg har fundet ud af at julen ikke handler så meget om at modtage, men mere om at give.
I går - d. 24. - lavet jeg stort set ingenting, hvilket var virkelig underligt for både mig og Emma. 
Men jeg fik skypet med min familie, som var godt i gang med festen og den gode mad, hvilket jeg blev mega misundelig over.
Så jeg fik Emma og Agnes til at danse og synge rundt om vores fake juletræ.
Jeg sang "Højt For Træets Grønne Top", vi sang "Run Run Rudolph" og Emma sang "jifohdruighiudgbvhdfbchjvbdihbgiu" eller hvad den nu hedder.
Jeg kastede mig også ud i at bage pebernødder, hvilket ikke gik så godt.
Lad os bare sige at de ikke endte op som pebernødder, men mere som små flade kager, der ikke smagte af pebernødder.
Men folk kunne vildt godt lide dem alligevel.
Så lidt danske traditioner fik jeg da ind i den lidt kedelige juleaften.
I dag er det som sagt Christmas Day,
og vi har åbnet julegaver og været hjemme hos Ali!
Hun havde lavet god mad!
Vi fik fyldte svampe, bagte kartofler, kød og salat, og cannoli  til dessert.
Super lækkert!
Og vi fik flere gaver!

Håber at alle har haft en super hyggelig jul!
Merry Christmas!!

XOXO,


-Mille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar