lørdag den 15. februar 2014

50 Things About Me...

Hey Followers.

Her er nogle ting du måske ikke vidste om mig.
Se hvor godt du egentlig kender mig.

Jeg hedder Mille Mirah Seiersen.
Jeg er 16 år.
Jeg er bange for ugler.
Jeg elsker min familie mere end noget andet.
Jeg er en udvekslingsstudent i Texas, USA
Jeg går på Northwest High i Justin, TX.
Jeg er født i Holbæk, men opvokset i København.
Jeg elsker farverne lyserød og lila.
Jeg elsker at rejse.
Jeg kan ikke fordrage cola.
Jeg elsker kjoler.
Jeg er ekspert i shopping.
Jeg elsker tv-serier, f.eks. Pretty Little Liars.
Jeg er lidt af en perfektionist, undtagen når det gælder mit værelse.
Jeg elsker musik.
Jeg savner Danmark, men elsker USA.
Jeg har snart været her i 6 måneder.
Jeg elsker dyr.
Jeg er ikke en stor fan af fastfood.
Jeg elsker girl scout cookies.
Jeg elsker at tage billeder.
Jeg elsker naturen.
Jeg har en favorit årstid, sommer.
Jeg starter på Rysensteen Gymnasium efter sommerferien.
Jeg vil rejse verden rundt før jeg dør.
Jeg savner mit lange hår.
Jeg elsker sushi.
Jeg elsker M&M Blast fra Sonic.
Jeg kan ikke gå ud uden min mobil.
Jeg kan ikke leve uden facebook.
Jeg elsker Victorias Secret, Forever 21, Abercrombie & Fitch osv.
Jeg elsker at grine og smile.
Jeg elsker at gå i skole.
Jeg hader historie.
Jeg elsker at spise med pinde.
Jeg hader når min mobil løber tør for data.
Jeg elsker "We <3 it".
Jeg elsker lister.
Jeg elsker designer tasker.
Jeg elsker at snakke om gossip med min mor.
Jeg elsker Michael Kors.
Jeg tæller ned til alle mine vigtige dage.
Jeg hader Flappy Bird, men jeg spiller det stadig.
Jeg elsker at tage selfies med folk.
Jeg skriger hvis jeg ser en edderkop.
Jeg danser eller træner næsten hver dag.
Jeg elsker mine musik flip med min far.
Jeg kan bruge timer på at se mine billeder og videoer igennem.
Jeg elsker at have sleepovers med mine veninder.
Jeg kan bruge en hel weekend på serie marathon.

XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar