torsdag den 20. februar 2014

My Top 10 Songs (February)

Hey Followers.

Jeg har et af mine mange musikflip i dag. 
Selvom det er lidt kedeligt uden min far...
Så jeg vil dedikere denne måneds sange til min far.

I dag har været en super trist dag..
Jeg har sagt farvel til en af mine ynglings lærere, Coach Ludlow, fordi han har fået et nyt arbejde..
Jeg har fået 68 i min teater test - hvilket er den laveste karakter jeg har fået siden jeg startede på Northwest High...
OG jeg har været alene hele dagen fordi mine venner har været på fieldtrip til IKEA i Dallas... 


Så jeg havde helt klart brug for et musikflip i dag.

Top 10 Songs:

1. Waiting For Superman - Daughtry
2. I Don't Want This Night To End - Luke Bryan
3. Good Girl - Carrie Underwood
4. Rough Water - Travie McCoy ft. Jason Mraz
5. Same Love - Macklemore & Ryan Lewis ft. Mary Lambert
6. Both Of Us - B.o.B ft. Taylor Swift
7. Headphones - Nelly ft. Nelly Furtado
8. Pretty Girls - Iyaz ft. Travie McCoy
9. Castles - B.o.B ft. Trey Songz
10. See You Again - Carrie Underwood

Sorry for de sidste billeder.. De gad ikke lige samarbejde med mig..

XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar