onsdag den 18. september 2013

A Little Bit Of Everything.

Hey Followers!

Jeg har haft super travlt de sidste to uger, 
så har slet ikke haft tid til at skrive. 
Sååå... Her er en lille update på hvad jeg har lavet de sidste to uger.

I de sidste 3 uger er der 2 High School elever der er døde...
For cirka 3 uger siden, var en High School elev med hans venner på en jagttur.
Det endte så med at en af hans venner kom til at skyde ham.. By accident of course.
   Så dagen efter tog mange fra min skole blåt tøj på for at støtte hans familie.

I sidste uge var der en dreng fra min skole der tog livet af sig selv...
Han var et mobbeoffer, så d. 11. september havde han bare fået for meget, 
så han tog sin fars pistol og skød sig selv..
Soooo sad....
Dagen efter tog mange fra min skole sort og rød på for at støtte hans familie...

R.I.P...
I sidste weekend var mig og Emma "alene" hjemme, 
da en gammel dame - langt ude i min værtsfamilie - døde...
Så mine værtsbedsteforældre var nødt til at tage til hendes begravelse i Louisiana.
Så mig og Emma var sammen med deres ene 
barnebarn - Sean - og hans kæreste - Carlie - hele weekenden.
Det var super sjovt!
Vi shoppede i 6 timer, mig og Emma fik vores første taco's og frozen yoghurt's
og vi fik lavet manicure hos en super god nail salon!
Carlie troede at hende og Sean skulle til et couples shoot (fotoshoot) om søndagen.
 Men hvad Carlie ikke vidste var at Sean havde planlagt at fri til hende den aften.
Så han havde sørget for at hele familien kom - selv hans mor, som bor i Florida, han havde bestilt borde hos en restaurant, han havde aftalt med sin bror at hans bror - Chris - skulle spille guitar og synge i baggrunden, i mens han friede til Carlie. 
Kort sagt, så havde han planlagt en perfekt aften!
Og det blev det også! 
Det var super hyggeligt og Carlie blev vildt glad og sagde selvfølgelig JA.
Så stort tillykke til dem!
I denne uge har vi spirit-week på skolen!
Så mange fra min skole klæder sig ud hver dag.
Den eneste dag mig og Emma klæder os ud, er i morgen... 
Vi har ikke nogle kostumer, men vi har orange t-shirts! 
Og det er Orange Day i morgen!
I forgårs var det "Meet-the-parents/guardians-day", 
så Emma og jeg tog Agnes og Cecil med over på skolen. 
Jeg har fået A i alle mine fag, undtagen i en fysik test - der fik jeg B.. - 
så mine lærer var meget glade for at snakke med mine værtsbedsteforældre. 
Og nu er det sådan at jeg ElSKER mine lærere, så jeg var rigtig glad for at præsenterer
dem for hinanden. 
(P.S. Jeg fik 105 ud af 100 point i min spansk test! Ring The Bell!! )

Efter "Meet-the-parents/gurdians-day" tog vi ud til en italiensk restaurant.
Det var super god mad! Og jeg holder mig rigtig meget fra fast food her ovre, 
så det er stort set det eneste sted jeg kan få en ordenlig pizza!
I dag var det "Share-your-smile-day", 
med andre ord: yearbook-foto-dag...
Så alle - undtagen vores dejlige seniorer - fik taget skolebilleder...
Jeg nyder skolen - jeg glæder mig faktisk helt til at gå i skole - og jeg har fået nogle super søde venner!
Angående vejret her ovre, så er det omkring de 35 grader, så det er blevet lidt køligere.

Jeg håber Danmark nyder det dejligt kolde vejr!

XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar