søndag den 29. september 2013

My Weekend!

Hey Followers!

Jeg er begyndt at få et rigtig travlt liv her ovre...
Emma og jeg er kommet ind i en rutine som består af skole, aftensmad, lektier, sove og så om igen.
Og der er noget vi skal alle dage hver weekend, så vi får oplevet en masse!

Jeg har haft en ret så god weekend, som jeg vil fortælle lidt om:

Fredag:

I torsdags havde en af vores veninder, Crystal, fødselsdag. 
Happy Birthday!!
Sååå.. I fredags blev vi inviteret i biografen sammen med en masse af hendes venner.
Det var super hyggeligt med en Girls-Night-Out!
Vi så "Battle Of The Year", som er en danse film, og den kan helt klart anbefales.
Super god film for både piger og drenge!
Lørdag:

I går var jeg til audition for skolens musical - "Bye Bye Birdie" - som er om teenage kærlighed og rock'n'roll.
Min audition var 7 timer lang, og bestod af en danse-del og en synge-del. 
Jeg burde slet ikke have været der, da jeg har haft halsbetændelse siden i torsdags, 
men jeg ville absolut gøre det, så det gjorde jeg.
Jeg sang "Set Fire To The Rain" - Adele og jeg fandt hurtigt ud af at halsbetændelse og sangaudition ikke 
er en særlig god kombination... 
Men jeg gjorde det, og jeg havde det super sjovt og lærte en masse nye mennesker at kende!

Senere på aften tog Agnes, Emma og jeg ind til downtown Fort Worth.
Vi skulle nemlig se en Broadway musical!
Vi så "Menopause" som handlede om kvinder i overgangsalderen.
Den var super sjov - måske for lidt ældre kvinder - og den er helt klart kun for kvinder!
Min værtsmor synes den var 'hilarious', Emma synes den var kedelig, og jeg var lidt i midten.
Søndag:

I dag skypede jeg med min søde, skøre 'søster' Anne!
Vi havde det super sjovt, og det var skønt at kunne lave sjov på dansk.
Det er bare ikke det samme at lave sjov på engelsk, som det er på dansk...
P.S. Savner alle mine dejlige venner HELT VILDT!

Senere hen på dagen tog Cecil, mig og Emma med til en baseball kamp - Rangers mod L.A. Angels.
Vores første baseball kamp!!
Vi mødtes med Chris, Ali, Sean Jr. og Carlie.
Det var ret så kedeligt når man ikke forstår reglerne...
Men det var da en spændende oplevelse.
I 35 graders varme... 
Med solen lige i hovedet alle 5 timer.... 
 Der var 40.075 mennesker til kampen - men nu var det jo også sæsonens største og sidste kamp.
Rangers vandt selvfølgelig og det blev fejret med fyrværkeri og det hele!

Jeg savner mine dejlige danskere helt vildt, men jeg har det super fedt her!
Det føles lidt som en af de der amerikanske teenage film!
Jeg håber alle har det godt!


XOXO,


-Mille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar