fredag den 20. september 2013

One Month!!

Hey Followers!

I dag er det præcis 1 måned siden, at jeg sagde farvel til min familie i lufthavnen, 
og tog med 8 andre danskere til New York!
Jeg udlever mit amerikanske eventyr så meget som muligt.
Og jeg har haft en fantastisk måned!

Jeg har lavet alverdens ting, lige fra rodeo, til High School football game, til velgørenheds arbejde, til forlovelses fest og meget mere!
Emma og jeg nyder varmen og det at være "High School Student".
Jeg har fået en masse venner lige fra texans, til tyskere, til finere, til en anden dansker.
Alle her ovre er vildt søde og imødekommende.

Emma og jeg er blevet super gode venner med resten af vores værtsfamilie, specielt børnebørnene!
Selvom de er børnebørn er de stadig over 4 år ældre end os...-_-
De tager os med i biografen, ud og shoppe 
og vi elsker når hele familien holder football-parties!

Kort sagt, så har vi haft det super sjovt!

I dag har vi været til en volleyball kamp på skolen!
Det var rigtig sjovt, og der var en del flere end jeg havde regnet med.
Det er ikke kun til football games at man kan opleve den berømte "High School spirit", det er til alt der bare har det mindste at gøre med skolen!
Jeg vil helt klart anbefale alle der har muligheden for at tage afsted, at tage afsted!
Det er en oplevelse for livet!


XOXO,



-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar