fredag den 19. juli 2013

Copenhagen on a sunny day!

Hey Followers.

Jeg har haft en super uge!

Jeg har som sagt været i Holbæk i et par dage,
men nu tog jeg Holbæk med til København - eller rettere sagt, så tog jeg 
min kusine med til København.. 
Hun er den bedste!

I går var jeg en tur på 'the american embassy' ang. visummet som
de fleste af jer nok ved.
Det tog en halv time og så var jeg ude igen.
Jeg var lettet! 
Det var slet ikke lige så slemt som jeg havde regnet med..
Jeg ventet i 5 min. og så blev jeg kaldt op til skranken, hvor der sad en 
sød dame som ville have mine papirer. 
Så satte jeg mig ned igen og ventede 10 min. på at jeg skulle have taget 
mine fingeraftryk.
Så ventede jeg igen, denne gang i 12 min. 
Så blev jeg kaldt op, spurgt hvor jeg skulle hen, spurgt om jeg 
havde været i USA før, og så måtte jeg gå..
Så det var overraskende nemt for mig!



Mig og min kusine, Alberte,  fik så den idé, at tage på turist tur rundt 
i København. 
Vi startede ud med en tur på Dalle Valle, og så startede 
vi vores lange gåtur op i Rundetårn, ned ad strøget, over til nyhavn, 
ned til Amalienborg og videre til den lille havfrue..

Vi gik omkring 12 km...
I klip-klapper...
I 28 graders varme.....

I morgen tager Alberte hjem, og så tager jeg 5 dage til Sverige.

Jeg glæder mig sååå meget til at jeg får mere at vide om familien McCullough!
Jeg har nemlig lige sendt 'double placement' bekræftelsen afsted.
Men jeg glæder mig endnu mere til at møde dem!!


Her er nogle af billederne fra vores turist-tur.


GOD SOMMER!!

XOXO,


-Mille

1 kommentar:

  1. Ser ud til at have været en dejlig KBH-tur, skal selv afsted en uge dertil på onsdag, glæder mig helt vildt (:

    - Anne

    SvarSlet