tirsdag den 16. juli 2013

Texas here I come!!

Hey Followers!

Så er der endelig fundet en familie til mig!
Efter 7 måneders upålidelig ventetid, så er der endelig en familie der
har valgt mig!
Jeg er helt oppe køre! 
Jeg skal bo hos Agnes og Cecil McCullogh i Fort Worth, Texas,
og jeg skal bo sammen med en finsk udvekslingsstudent, 
som hedder Emma.
Jeg får først flere oplysninger, når jeg har skrevet
under og godkendt double placement formen..

Nu begynder det virkelig at gå op for mig, 
at jeg skal bo 10 måneder i USA!
 Det er helt surrealistisk...

Men... Jeg glæder mig ubeskriveligt meget!
Jeg kommer selvfølgelig til at savne min familie og mine venner,
men dem ser jeg jo igen efter de 10 måneder.

Lige nu er jeg i Holbæk - på besøg hos min familie - og det
er skønt! 
Vi slapper af, shopper og hygger.
Og i morgen skal vi tilbage til København
 og så skal vi grille på stranden!
Det bliver rigtig hyggeligt!


Her skal jeg bo! 

Jeg håber at alle har en dejlig sommer!

XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar