onsdag den 3. juli 2013

Love To These People!

Hey Followers!

Jeg synes lige i skal se nogle af de mennesker,
der gør mit liv bedre. 
Det er de mennesker, der altid kan få mig til at smile.
De mennesker, der ALTID er der for mig og støtter mig i alle 
mine - oftes sindssyge - beslutninger.
Uden de mennesker, ville jeg ikke være den person jeg er idag.

Anne og jeg.
Anne er som en søster for mig.
Hun er den sødeste, smukkeste, klogeste og kærligste pige
jeg kender. 
Anne er også den person der ALTID kan få mig til at grine.
Hun står altid ved min side, og fortæller mig hvor 
dumt det er, det jeg har gang i.
Og indtil videre har hun altid haft ret...
Hun er en af mine bedste veninder og jeg er så heldig at have 
hende i mit liv!
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal overleve uden hende i 10 måneder.
Jeg elsker hende af hele mit hjerte.

Joel.
(Joels billede)
Joel er en fantastisk ven.
Han er en af mine bedste venner.
Han er der altid for mig og han er 
en af de få drenge jeg kan snakke med om ALT.
Lige fra hvilken kjole jeg skal købe til alle mine seriøse problemer.
Han er sød og sjov og han er en af dem jeg kommer til at savne 
helt vildt.

Lena og jeg.
Lena er noget helt specielt.
Hun er såå dejlig og sjov at være sammen med.
Lena er den pige man kan snakke om alt med!
Den pige der minder rigtig meget om mig selv, 
men alligevel er en total modsætning.
 Hun er bare dejlig.

Ana Maria.
Ana Maria er en af mine bedsteveninder.
Hun er så sød, omsorgsfuld og kærlig.
Hun ved virkelig hvordan man er jeg god veninde. 
Hun er helt fantastisk på sin helt egen måde,
og hun er altid 100 % hende selv.

Mine forældre og jeg.
Mine forældre er fantastiske.
De er der altid for mig og det er bl.a. deres skyld at 
jeg er den person jeg er i dag. 
De støtter mig i alle mine beslutninger - både gode og dårlige.
Det er dem der bl.a. gør det muligt for mig at
være en udvekslings student.
De elsker mig for den jeg er og jeg elsker dem.

Tilde og jeg.
Sidst men ikke mindst, min dejlige, skønne, søde, fantastiske 
- og jeg kunne blive ved - lillesøster.
Hun er en af de personer i denne verden,
som jeg elsker allermest.
Jeg kan altid være 100 % mig selv når jeg er sammen
med hende. 
Hun er en af dem jeg tror jeg kommer til at savne allermest.

XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar