mandag den 1. juli 2013

The Challenge

Hey Followers!

Jeg har tilbragt min dejlige, overskyede mandag indefor.
Jeg er nemlig i blog-mood!
Jeg sad lige og kiggede på nogle forskellige blogs,
og endte på Amalies blog
hvor jeg så at hun havde lavet en lille challenge.
Så kiggede jeg lidt videre, og så så at Maja 
- som var afsted i 12/13 - også havde lavet den.
Så nu hvor der ikke er så meget at lave på en rainy monday,
så vil jeg da også lige lave den.

The Challenge!

Hvor skal du på udveksling?
USA!!

Hvilken organisation rejser du med?
Jeg rejser med Explorius - som jeg er HELT tilfreds med indtil videre -
og den amerikanske underorganisation ICES.

I hvilken stat vil du helst tilbringe dit udvekslings år?
Jeg tror på at det bliver et super godt år, 
lige meget hvilken stat jeg kommer til at bo i.
Men Californien ville være en af mine fortrukne stater.

Har du fået værtsfamilie?
Nej........ Ikke endnu :(
Men jeg venter spændt!!

Har du lavet stats/regions valg?
Nej, det har jeg ikke.

Skal du på noget forberedelsestur? 
Ja!! Når man rejser med Explorius, så starter man 
året med en Soft Landing Camp,
som er 3-4 dage i New York,
hvor man er sammen med en masse andre udvekslings studenter
- både fra Danmark, Norge, Sverige og Finland.
Der kommer man på sightseeing, shopper,
vænner sig til kun at snakke engelsk og lærer
de andre at kende.

Jeg glæder mig rigtig meget!!

Hvad glæder du dig mest til?
Jeg glæder mig til at komme ud og opleve verden fra en 
anden synsvinkel.
Jeg glæder mig til at opleve den berømte High School Spirit.
Jeg glæder mig til at møde familien.
Alt i alt, så glæder jeg mig til det hele!

Kunne du tænke dig at prøve en ny sport?
Ja, jeg tænker lidt på cheerleading, volleyball, fodbold eller 
noget sang.

Hvad tror du at du kommer til at savne mest?
Min familie og mine venner! Det bliver hårdt at være 
væk fra dem i 10 måneder... Og salt lakridser!

Nævn fire steder du kunne tænke dig at se i USA.
Miami Beach, Times Square, Hawaii, Grand Canyon,
Las Vegas og mange mange flere steder..!

XOXO,

-Mille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar