tirsdag den 30. juli 2013

B-day And Goodbye Party

Hey Followers!

I denne weekend har jeg sagt farvel til mange..
Jeg har holdt en afskedsfest for lige at samle venner og familie en 
sidste gang inden min afrejse.
Og nu hvor jeg har fødselsdag d. 18. august - og at jeg ikke er sikker 
på at jeg er i Danmark der - så kunne jeg lige så godt 
holde fødselsdag samtidig.

Det var selvfølgelig hårdt at sige farvel, 
men jeg synes at det var rigtig  hyggeligt alligevel
 og jeg fik en masse gode gave - en ny computer,
3500 kr., en ny løbetrøje, en bog, tre par øreringe osv.

Her er lidt billeder fra i lørdags:



Her på det sidste, er jeg begyndt at skrive meget med Emma - min 
kommende værtssøster - og så vågnede jeg i dag op til en besked fra hende, 
der viste at hun havde fået oplysningerne om familien og skolen.

Så nu går jeg og håber på at jeg også får dem i dag.
Men ifølge hende, så skal jeg gå på Northwest High School som ligger i Justin, TX.
Deres farver er rød og hvid og deres maskot er Texans. 



Hun har også skrevet at vi skal til New York sammen og at vi nok flyver
enten d. 16 august eller d. 20 august!
Jeg glæder mig endnu mere for hver dag der går!!


XOXO,



-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar