torsdag den 1. august 2013

The Checklist Of An Exchange Student

Hey Followers!

Jeg sidder og tænker på hvad jeg egentligt skal have med.
Og indtil videre har jeg kun fundet ud af at selve spørgsmålet 
"Hvad skal jeg dog pakke?"
er et rigtig svært spørgsmål.. 
For jeg har allermest lyst til at pakke hele mit værelse ned,
men det kan jeg jo ikke rigtig klare når jeg ikke må have mere
med end 20 kg... 
Normalt er det 23 kg. man må have med pr. person, men de der indenrigsfly
vil kun tillade 20 kg...

Så jeg bliver nok nødt til at begrænse mig lidt og kun pakke til cirka 2 uger.. 
Men så kommer spørgsmålet igen..
"Hvad skal jeg dog pakke?"

Så nu har jeg lavet en liste over de ting jeg skal have med.
Så glemmer jeg det heller ikke, når jeg om cirka en uge begynder at pakke.
Kommende udvekslings studenter er velkommen til at bruge den.

The Checklist Of An Exchange Student:

Håndbagagen:

1. Flybillet
2. Pas (inklusiv visum)
3. Den originale DS-2019 + en kopi
4. Forsikringspapirerne (CareMed + forsikringspapirerne far ICES)
5. Kontakt information til værtsfamilien og område repræsentanten
6. Kopi af karakterblade
7. Vaccinationskort (original + kopi) 
8. Pung med lidt kontanter (min. 1500 kr. vekslet til dollars)
9. En kuglepen
10. Akutnummeret til ICES
11. Adressen til hotellet i JFK
12. Nødnummeret til Explorius
13. Mobil + høretelefoner
14. Kamera
15. Computer
16. The Exchange Student Survival Kit
17. Medicin + Pillepas
18. Kopi af alle vigtige dokumenter

Bagagen:

1. Tøj til 2 uger + træningstøj + badetøj
2. Sko (Vans + klipklapper + løbesko)
3. Hårbørste
4. Toiletting 
5. Dagbog
 6. Opladere til elektronik
7. Gaver til værtsfamilien
8. 1 håndklæde

(Hvis jeg kommer på mere hen ad vejen, så kommer det på listen)

Rigtig godt år til alle der skal eller er rejst i år!

XOXO, 


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar