tirsdag den 6. august 2013

Almost Ready!

Hey Followers!

Nu er det officielt! Det er d. 20. august jeg forlader Danmark.
Om præcis 2 uger sidder jeg i et fly og vinker farvel til lille Danmark..
Og siger goddag til et nyt liv, et nyt land og en helt ny Mille!
Kun 2 uger til jeg sidder og er mega nervøs i et fly på vej til New York.
Der er 2 uger til mit eventyr starter!
Jeg glæder mig helt vildt!!
Det er nervepirrende at se alle de fine billeder og statusser på facebook,
fra alle dem der er taget afsted..

Nu har jeg ventet i snart 2 år på at komme afsted, og nu er det godt
nok begyndt at komme tæt på!
Nervøsiteten er begyndt at blive stor, men glæden 
er større.

I går var jeg oppe og veksle nogle penge til dollars og jeg har også
fundet mine gamle småpenge fra sidste USA-tur frem.

Jeg mangler lige et par små ting og så er jeg klar til afrejsen!
Jeg kan næsten ikke vente med at pakke..!

Jeg kommer til at savne synet af min mors altankasser,
min dejlige dyne,
vores pigeaftner,
rugbrød,
Vesterbro,
og mest af alt, mine dejlige venner og min dejlige familie.


Jeg sad lige og surfede lidt rundt, og så fandt jeg en lille smart 
valuta omregner, som man lige kan printe ud og have med 
i lommen eller tasken.
Jeg vil råde alle udvekslings studenter til at
printe den ud.

Jeg synes i hvert fald at det er mega irriterende at være ude og
shoppe, og så skulle stå og lave hovedregning 
for at omregne til DKK fordi man ikke 
er vant til USD.

I kan finde den her

Jeg fandt lige denne video på nogle af de andre blogge, 
bl.a. Amalies blogAdrians blog og Sophies blog.

Den er rigtig godt lavet, og god til hvis man gerne vil
lære lidt om byerne i USA. 
Den har i hvert fald hjulpet mig, med at huske nogle 
flere bynavne!

So.. Enjoy!


Jeg har også modtaget indenrigsbilletten i dag,
så jeg tænkte at jeg lige ville lave et kort over flyveruten.

København - London - New York - Charlotte - Fort Worth.



Nyd sommeren og det gode vejr!

XOXO,


-Mille  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar