onsdag den 28. august 2013

Back To School

Hej Followers!

I dag var min første dag på Northwest High School!
Jeg var rimelig nervøs i går aftes, men i morges tog jeg bare tingene som de kom.
Hvilket hjalp meget!
Jeg havde regnet med at være alene det meste af tiden og spise frokost med Emma alene,
men jeg må indrømme at jeg blev positivt overrasket!
De fleste snakket meget med mig og alle folk var vildt søde!
Jeg fik en masse komplimenter, så som "You're so pretty!" 
eller "I love your accent!" og en masse andre mærkelige ting.
Med hensyn til frokosten, så endte vi med at sidde 12 piger 
ved et 6 mands bord.
Det var super hyggeligt!
Selv lærerne kom med kommentarer til vores meget sammenklemte bord!

Det har været en virkelig god første skoledag, og jeg er kommer godt ud af det
med alle lærerne.
Der er ikke et eneste fag der har været kedeligt.
Og jeg vandt en konkurrence i US History!
Selve spillet/konkurrencen gjaldt om at finde den der er bedst
til at lyve.. Og jeg vandt over hele klassen! 
Man skulle sige en løgn og to sandheder om sig selv, og så skulle de andre
gætte hvilken én af dem der var løgn.

Jeg sagde: 

1. Jeg er fra New York.
2. Jeg er bange for ugler.
3. Jeg hader cola.

Alle troede at det med uglerne var løgn og ikke en eneste
troede at den med New York var løgn, selv ikke vores lærer som også var med.
Så jeg vandt over hele klassen!

Jeg har også fået lavet mit skema!

Mit skema:

1. Spanish
2. Dance
3. Lunch
4. US History
5. Algebra
6. English
7. Theatre Arts
8. Physics

Nu er klokken ved at være mange, og jeg har en skoledag fra 8:35-18:00 i morgen,
så jeg vil nu smutte i seng!

Håber Danmark har det godt!

P.S. Jeg har lige fundet ud af at blogger ikke skiver datoen og tidspunktet for Texas på indlæggene, men datoen og tiden for København, så der er nogle af indlæggene er en dato foran... Det må i bare bære over med, for jeg ved ikke hvordan jeg ændre det... Sorry!

XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar