søndag den 18. august 2013

Sweet 16!!

Hey Followers!

Jeg ved godt at det har været en helt almindelig dag for alle andre..
Men for mig har det været en hel speciel og fantastisk dag!
Det er nemlig præcis 16 år siden jeg blev født.
Det er min 16 års fødselsdag, og jeg har fejret det med de bedste mennesker!
Jeg blev vækket i morges af min søster, mor og far, 
med morgenmad på sengen - hvilket er en tradition hjemme hos mig.
Jeg startede dagen ud med at være i virkelig dårligt humør..
Men det blev meget hurtigt vendt, da en af mine bedste veninder, Anne, kom over!
Så var det nemlig Tivoli der kaldte.
Det var sååå hyggeligt og sjovt! 
Det er virkelig lang tid siden jeg har været i Tivoli!

Efter Tivoli-turen havde mig og Anne lige bestemt os for at lave en lagkage, 
for uden lagkage er der ingen fødselsdag!
Så vi inviterede lige et par venner over til at spise den lagkage- for vi havde begge fået 
det dårligt efter alle de søde ting vi spiste i Tivoli, blandet med alle 
de vilde turer vi prøvede..
Så vi skulle bestemt ikke spise noget som helst lagkage!

Så ja, vi lavede lagkage uden selv at spise den..

Timerne gik og så gik Anne også - hun har skole i morgen, der er jo nogle der bliver på
Vesterbro og er startet i skole, og så er der andre (MIG) som først starter d. 26!! - 
Men lidt efter kom en af mine andre venner lige over for at sige farvel og tillykke, hvilket var dejligt!
Med kun 2 dage tilbage i Danmark, er jeg virkelig begyndt at 
mærke hvor hårdt det er at sige "Farvel, vi ses om et år!"...

"Bag hvert farvel, er der et nyt goddag."
Jeg tror vidst nok det er sådan man siger det.. Dont really know..

Jeg har i hvert fald haft en super god dag, og jeg
er super glad for alle de dejlige hilsner, beskeder og billeder 
(to af mine venner, Anne og Thomas, har lavet nogle vildt søde billeder til mig) 
 jeg har fået i løbet af dagen!!

Tusind tak til alle!! 
Jeg kommer til at savne jer alle sammen!

XOXO,


-Mille




Ingen kommentarer:

Send en kommentar