lørdag den 31. august 2013

Pep Rally And My First Football Game!

Hey Followers!

I går - d. 30. august - var en meget mærkelig dag!
I går havde The Texans deres første football game i denne sæson.
Og når der er football game, så er der også Pep Rally.
Pep Rally er når hele skolen samles i gymnastik salen og skaber en god stemning, cheerleaderne cheer, Sidekicks danser (Sidekicks er det award-vindende dansehold på skolen), orkestret spiller og alle er i super humør.
Det er til ære for football teamet og det er super sjovt!
Det er et af de mange tidspunkter, 
hvor man virkelig kan mærke den berømte High School Spirit.

Efter Pep Rally gik jeg bare videre til min næste time, 
og troede at det ville være en helt normal US History time.
Det fandt jeg så hurtigt ud af at det ikke var...

Jeg gik ind og satte mig ved siden af min veninde Taylor, 
og 2 sek. efter begynder klassen ved siden af os, at råbe helt vildt!
Så kom deres lærer løbende ind til os og hviskede 

"When I say Westwood, you say ho.
Westwood!"

Og så sad hele min klasse bare og gloede på ham.
Så gloede vi på min lærer, og tilbage på den hviskende mand.
Så forklarede vores lærer at det gælder om at være den klasse der råber højest,
og så var vi helt med på at råbe ho.
En af drengene stilte sig op på bordet og så startede vores lille konkurrence.

"When I say Westwood, you say ho.
WESTWOOD!"

"HO!"

"WESTWOOD!"

"HO!"

"WESTWOOOOOD!"

"HOOOOOOOO!"

Den anden klasse svarede tilbage, så os, så dem og så klassen overfor os.
(Vi var de mest larmende!)

Både vores klasse og den overfor gik ind til den ved siden af, 
hvor deres lærer stod på bordet med cowboy-hat på og sang så højt han kunne.
Han fik os alle til at synge 3 cowboy-sange og han var helt oppe og køre.
Eleverne hoppede også op på bordet og begyndte at danse.

Det var sådan en sjov time og man kom virkelig i god stemning!

Agnes - min værtsmor, Emma og jeg tog til football kampen om aften.
Det var sjovt og spændende den første time, men så begyndte det at blive kedeligt, nu hvor jeg ikke rigtig fattede hvad reglerne var og sådan noget...
Men vi førte hele kampen igennem og vandt!

TEXANS 49 - GRAND PRAIRIE 23!
Min dejlige, højtelskede far havde fødselsdag i går og fyldte 35 - ej, måske ikke helt... Men han ville gerne.
Så STORT TILLYKKE til ham!!
Håber at han havde en rigtig god fødselsdag!
(Jeg har købt en lille ekstra gave til dig far, men den for du først når i får min pakke)
I dag har tog Cecil, Emma og jeg hen til JR's Café, hvor vi fik morgenmad.
Videre til Hulen Mall, hvor vi shoppede lidt.
Og sluttede af med en milkshake på Red Robin.
På vej hjem kørte vi igennem noget af det 'gamle' Fort Worth
og vi kørte da også lige forbi 'The White Elephant Salon'.
Vi er blevet inviteret til en football fest i aften, af nogle fra min værtsfamilie, 
så nu vil jeg gå op og gøre mig klar!

Savner Vesterbro!
Men håber i har det godt!

XOXO,



-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar