fredag den 30. august 2013

The High School Life!

Hey Followers!

I går aftes havde jeg min første og sidste volleyball practice.
Jeg er vant til at spille volley for sjov, men her ovre er det HELT anderledes!
Så det er ikke lige mig..
Men til gengæld har tænkt mig at komme på fodbold holdet i stedet for.

Og i dag har jeg både fået min tablet - skolen giver dem gratis ud - og fået lavet mit
ID-kort, så jeg kan komme ind på skolen.
Jeg fik også lige købt 4 billetter til football kampen i morgen!
Min første high school football-game!
Jeg glæder mig så meget!
Og mange af mine venner er enten cheerleaders eller på football holdet, 
så det skal nok blive sjovt!

GO TEXANS!

Der er mange der har spurgt efter billeder af en rigtig amerikansk high school.
Så i dag tog jeg en hel del!
Og JA der ér Subway, Pizza Hut og 2 andre fastfood restauranter i vores kantine!


XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar