torsdag den 15. august 2013

My Life In A Suitcase

Hey Followers!

I dag har jeg modtaget min oversøiske billet!!
Så nu har jeg både billetten til New York og billetten videre til Texas!

Såå.. Jeg tænkte at det var på tide at begynde at pakke.
Så hele dagen i dag, har jeg fundet alle de ting frem som skal have 
æren af at komme med til USA.
Jeg fyldte HELE min seng op med ting.
Og jeg har da også lige været ude og købe en fin kuffert til
at have alle tingene i.
Jeg blev så meget overrasket over hvor lidt mine ting fyldte i kufferten!
Så nu er der masser plads til tingene jeg køber i New York!

Jeg havde et lille spørgsmål til Explorius i dag, og jeg tænkte at 
nogle af de kommende udvekslingsstudenter har samme spørgsmål.
For nu er det sådan at jeg er allergiker og har været det hele mit liv.
Så jeg kan ikke leve et helt år uden medicin..
Så jeg havde fint pakket min medicin ned i min kuffert lige indtil
min mor havde snakket med Linda fra Explorius...

Så til jer der også har medicin med:

HUSK at ligge jeres medicin i håndbaggagen!
Og normalt skal man også have et pillepas med,
men de bliver ikke lavet til USA.. Så man skal bare have et brev med fra egen læge. 
Jeg har ikke lavet andet end at pakke i dag, så jeg har hygget mig lidt med at lave
en lille video. Og den er lavet af ren kedsomhed, 
så det er ikke fordi det skal være et mesterværk.
Det er virkelig dårlig kvalitet.. I know.. Sorry.. Men blogger ødelægger lidt kvaliteten..


XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar