tirsdag den 27. august 2013

Weird day!

Hey Followers.

I dag har Emma, Cecil, Agnes og jeg været ovre på min skole, Northwest High School, 
for at lave vores skemaer og registreres osv.
Og jeg fik lavet et rigtig godt skema!
Jeg fik alle de fag jeg gerne ville have OG jeg kom på vollyball teamet!
Det gjorde Emma også.

Vi skulle lige en tur til lægen først inden vi kom på holdet,
men alt var fint så nu er vi en del af teamet! 
GO TEXANS!

Herovre skal en læge tjekke dig - dit syn, blodtryk, reflekser, hjerte osv. -
før man kan komme på et sports hold...


Her for omkring en time siden, fik vi aftensmad, T-bone steak, og efter det fik vi
jordbær-rabarber tærte.
Emma og jeg vælger at spise tærten som normale mennesker, med en gaffel.
Men min værtsfar, Cecil, gav mig noget af et kultur-chok, da han 
valge at putte tærten i en skål og hælde mælk over...
Så klamt at selv hundene gloede!
Anyway... I morgen er første skoledag!
Og jeg er en lille smule nervøs...
Men det skal nok blive sjovt!
De deler tablets ud til alle elever - hvis vi vil kan vi købe en 
forsikring for 50 $ - men ellers er den gratis!! 
Dem skal vi bruge hele skoleåret.
Jeg starter dagen ud med spansk!

 Buenas Noches!

XOXO,



-Mille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar