onsdag den 14. august 2013

Family Time!!

Hey Followers!

I går var jeg så heldig, at jeg blev inviteret på restaurant
- af min bedstemor - fordi der kun var en uge til jeg rejser.
Det var super hyggeligt!
Vi gik ned på en lille restaurant der hedder Thai Flavours
som ligger i nærheden af Vesterbro Torv.
Jeg fik en super god ret, Gang-Ga-Ree-Gai, som er noget kylling
med gul karry og ris.
Det vil jeg helt klart anbefale!
Så fik vi da også lige dessert! 
Jeg fik en normal bananaspilt, men min far og min bedstemor
bestilte en lidt mere speciel dessert - friturestegt ananas med is.
Vi hyggede rigtig meget og det er sådanne minde jeg vil tage med i baggagen til
USA!

Flere og flere exploriusser bliver sendt afsted, 
og jeg bliver mere og mere spændt!
6 dage!!!
Næsten alle mine venner er enten begyndt på gymnasiet eller
taget på efterskole.. 
Så der er rimelig tomt på Vesterbro lige nu..

Men jeg ønsker alle et rigtig godt skoleår, lige meget om det er
på gymnasiet, efterskole eller noget helt tredje!

XOXO,


-Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar